fredag 30 januari 2009

Mycket att göra

Som jag nämnde i föregående inlägg så blir det inte så mycket skrivet här. Händer helt enkelt inte så mycket just nu i mitt liv, eller rättare sagt det händer en hel del men jag tror inte att ni är så intresserade av att läsa en massa skol prat :) Mina dagar kretsar bara kring datorer känns det som, är det inte i skolan så är det här hemma. Mina ögon kommer att bli fyrkantiga innan detta läsåret är slut.
Känner att jag börjar att bli sjuk igen, inte så konstigt kanske då var och varannan person går och hostar och nyser omkring en och sen att det har varit mycket stress med lite sömn gör inte saker bättre. Jag måste skärpa mig :)
Sitter just nu och skriver slutprov i en kurs, så skönt att veta att snart är den borta. Long gone.... Och ja nästa vecka är första kursen på utbildningen klar, på 5 veckor. Här går det i raketfart.
Nu ska jag återgå till mitt prov, så jag blir klar nån gång. finns roligare saker att göra en fredagkväll. Tänkte titta på en film senare, ja om jag orkar, är jätteseg så det skulle inte förvåna mig om jag kommer att somna innan klockan är 22. Nu ska här kokas te, det är jättekallt i lägenheten.
Kram

Inga kommentarer: