tisdag 20 januari 2009

Några tankar

Jag är fortfarande hemma och är dålig, visserligen mycket bättre än igår så på torsdag är det tillbaks till skolan. Och tur är väl det, har missat så mycket. Ett prov i måndags som jag får göra på torsdag, hoppas bara att jag kommer att klara det. Om inte är det omprov på måndag, men det vill jag helst slippa då vi har ett annat prov samma dag. Lite mycket med två prov samma dag :-(
Fick ett mail idag med trevligt inslag. Vi ska ut med klassen på torsdag, äta gott och som det stod dricka lite kalla drycker :-) Och utav humanitära skäl :-) så är det ingen undervisning på fredag. Jo jag tackar jag. Fast för mig blir det inte sent då jag har en liten buse som vaknar tidigt på morgonen :-)
Vad mer har hänt, jo min mamma är hemma igen. Skönt. Hon har gjort några undersökningar som vi väntar svar på, sen får vi se vad som händer.
Det var väl det hela för denna gången, nu ska jag plugga innan klockan blir för mycket och dvs innan jag blir alldeles för trött.

Kram på er alla

P.s ni är väldigt dåliga på att lämna kommentarer D.s

Inga kommentarer: