måndag 12 januari 2009

Det spöregnar :-(

Är helt slut i huvudet idag, känns som en svamp. Har sovit jättedåligt inatt. Vet inte varför. Har precis kommit hem från skolan och är helt dyngsur. Känner mig som en dränkt katt, men inte ska man gräma sig över det då provet gick väldigt bra idag. Ett fel, känner mig stolt över mig själv :-) På onsdag är det dags för ett ytterligare ett prov. Här går det verkligen fram i racerfart. Kan väl minst sagt säga att vi fick en liten chock idag när läraren säger att vi kommer att ha ca 2 prov i veckan. Nu börjar man verkligen inse vilken fart och hur mycket det kommer att krävas av oss för att klara den här utbildningen. Men det är skönt med lite utmaningar. Tyvärr så måste jag snart ut igen, så blötare kommer jag att bli. Hmm, undrar hur jag ska hinna med allt. Ingen ide att tänka på det egentligen. Det är bara att jobba på :-)
Nu ska jag äta lite. Är jättehungrig, vilket inte är så ovanligt när det gäller mig :-)
Ni får ha en fortsatt bra dag.
Kram

Inga kommentarer: