torsdag 1 januari 2009

Ett nytt år

Ja nu är det ett nytt år, med nya utmaningar och överaskningar. Förra året var ett turbulent år med mycket saker som hände. Och så är det ibland, men året gav mig mer styrka, många tankeställare.
Inför detta året har jag en önskan och dröm, inte en utan ganska så många. Men just denna som jag har i min tanke, den är speciell. Jag önskar den blir verklighet. Tror du det ? Vilken fråga egentligen, du som läser har ju ingen aning om vad jag menar. Men visst ska man tro på sina drömmar och kämpa för dem.
Gårdagen var lugn, med mycket god mat och vin i nära vänners sällskap. Fick beröm för min dessert. :-) Franska fruktflarn. Funderar på om jag har slagit mig in i fel bana när jag satsar på datorer. Många verkar tycka det, men jag känner att just nu i livet så är det inte läge för att utbilda sig till konditor, men drömmen lever kvar starkare än förut och nån dag kommer den att bli verklighet. Frågan är inte om utan när.
Nä nu är mina tankar i ett enda virrvarr, så jag ska koka en kopp te och umgås lite. Är inte hemma just nu, passar på att kolla min mail och lite andra saker när jag ändå har chansen.
Kram
P.s Om just du läser detta, vart har du tagit vägen, saknar dig. D.s

Inga kommentarer: