fredag 23 januari 2009

Bloggpaus

Jag kommer att ta en paus ifrån bloggandet under obestämd tid, pga av en massa saker som händer runt omkring mig. Saker har hänt de sista dagarna som gör att jag måste lägga all min energi på detta.
Även skolan tar väldigt mycket tid, och mera kommer det att bli, utbildningen är faktiskt väldigt kul. Jag har verkligen kommit in i ett bra gäng med underbara människor. Det märktes inte minst igår kväll när vi var ute och drack lite gott.
Det var jättetrevligt igår, ett välförtjänt avbrott i vardagen :)

Ni får ha det så jättebra, och kika gärna in om några veckor då borde jag ha kommit igång igen.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gumman Tack för en jättetrevlig kväll igår den 24e Supergod mat och såklart trevligt sällskap. Tack igen! Hälsa till "our partner in crime" =)