söndag 25 januari 2009

Något kort

Jag skriver lite kort idag, mellan allt pluggande som snart kommer att spruta ur öronen på mig. Usch..
Saker och ting är lite upp och ner nu, så är det. Mycket saker händer så bloggen kommer lite i skymundan men det är ju så roligt emellan och ett väldigt bra sätt att ventilera tankar. Fast jag vet inte hur mycket jag kommer att hinna med, det återstår att se. Skolan tar all min tid just nu, har idiotförklarat mig själv idag :-) Hur tänker man när man läser till nätverkstekniker, hur är man egentligen funtad i hjärnkontoret. Men vad gör man, nu är det så, det är bara att kämpa. Det är det jag säger, jag har bara en hjärncell och den stackaren måste vara överhettad och sönderstressad. Stackars liten :-)
Men lite kul har jag allt haft de sista dagarna, emellan alla troll som dyker upp ur alla skrymslen och vrår. I torsdags utgång med skolan, väldigt kul på alla sätt och vis, och fler gånger blir det garanterat. Igår kväll, tjejmiddag med vänner. Så roligt, en massa god mat och en del vin. En massa fnitter och skratt, så roligt. Måste göras om inom en snar framtid.
Och så sitter jag och längtar bort, till Sthlm om jag ska vara ärlig. Vill dansa, en hel natt, skratta. Hmm, måste försöka och ta mig iväg, snart... Det spritter i fötterna :-)
Nä nu ska jag återigen gömma mig i mina böcker, tråkigt men nödvändigt.

Inga kommentarer: