tisdag 13 januari 2009

Vilken dag

Ja dagen har varit lång. Har varit jättetrött, utav många anledningar och jag vill inte ens försöka räkna ut hur många koppar kaffe som jag har druckit idag :-) Det är allt några stycken. Fast inte tycker jag att man blir så mycket piggare.
Sitter just nu och läser datorkommunikation. Fick hem boken idag och hehe. Man kan lika gärna prata japanska med mig, skulle förstå lika mycket, och dvs inget. Känner mig väldigt nervös inför imorgon, då har vi ytterligare ett test. Hjälp..... Jag fattar inget. Det som sades i skolan idag, ja det svischade bara förbi. Det är väldigt stillla i min hjärna just nu :-(
Imorgon får jag även veta om mammas nya medicin kommer att hjälpa henne. Jag hoppas verkligen det. Finns inte så många valmöjligheter kvar nu. Inte så bra. Människokroppen är allt en listig en, komplicerad.
Fast dagen har inte varit helt borta och lång. Var och klippte mig. Känns som en evighet sen jag senast var hos en frisör. Det var jätteskönt, om man nu kan säga att det är skönt att gå till en frisör men jo det är det ju. Man blir lite ompysslad och kommer därifrån med ett leende på läpparna. Oftast iallafall, det finns undantag. ibland vill man bara dra en mössa över huvudet och inte visa sig. Fast det finns en sak jag aldrig har förstått och det är varför frisörer jämt, och då menar jag jämt och alla. Varför de ska lägga i så mycket mousse, vax och andra diverse produkter. Man känner sig som en hel parfymeria när man kommer därifrån :-( Det vara bara att åka hem på en gång och tvätta håret.
Nä nu ska jag plugga lite till, koka en kopp te och kolla i skåpen om jag kan hitta nåt smaskigt. Är vansinnigt sugen på minibiskvier, men såna finns tyvärr inte. Hmm, det skulle man kanske baka och lägga i frysen.
Ni får ha en fortsatt bra kväll.
Och ja, innan jag glömmer det :-) Jättekul att se att mötet gick bra :-)
Kram

Inga kommentarer: