lördag 3 januari 2009

Med näsan i böckerna

Ja det är vad jag gör nuförtiden, sitter med näsan i böckerna. Fast så brukar det vara när man är student, då brukar böcker och datorn vara ens närmsta vänner :-)
men jag har även fått en annan ny vän, en ny dator. Så skönt, nu behöver jag inte vara beroende av alla andra längre. Tänk vad beroende man egentligen är utav en dator, skrämmande. Det är inte allför längesen som man nästan inte visste vad bredband och mobiltelefoner var för något. Men nu är det annorlunda, nu är det konstigt om man inte har någon. Saker förändras väldigt fort.
På tal om fort, tiden rusar fram nu. Om 4 dagar börjar jag skolan igen. Men är inte riktigt säker på vad jag känner inför det. Visst jag är glad och förväntansfull, det är jag. Men den där wow känslan vill inte infinna sig. Inte som förut. Känner mig osäker på om jag har valt rätt. Är det här rätt, vill jag göra detta ? Fast nu är det inte läge för att ångra sig eller läge för att fundera för mycket på rätt och fel. Nu är snart dags och det är bara att ge järnet :-)
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer att fixa det. Du är en kanontjej.