tisdag 24 februari 2009

Ja jag lever =)

Ber om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera just nu, men det känns som om det inte händer så mycket just nu. Jovisst händer det saker, hela tiden. Det känns som om det är nåt nytt 24 timmar om dygnet. Men inget som känns viktigt att skriva om, dagarna uppfylls utav skola, plugga och O.
I skolan går det fortfarande helt ok, fast nu när vi har kommit in på programmering känns det som om jag har fått sågspån i huvudet. Känner mig helt borta, jag får inte in ett ord känns det som. Du skulle lika gärna kunna prata latin med mig och jag skulle förstå lika mycket. Men men man ska inte ge sig så lätt :) En vän sa igår att tänk på det som att du lär dig ett nytt språk. Jag ska ge det en chans. Ena den så går det bra eller så går det dåligt. Får väl rikta in mig på det förstnämnda.
Det var en liten uppdatering iallafall, nu ska jag återgå till sängen och sova lite. Så roligt är det att vara sjuk. Vill bli frisk.

Kram

Inga kommentarer: