fredag 27 februari 2009

Omprovsdags

Nu är det fredag morgon vilket betyder omprovsdags. Jag trodde att det bara var ett jag skulle göra men nu visar det sig att det är tre stycken. Japp, det är bara att bita ihop och göra sitt bästa. Känns väl lite bättre än sen igår när jag iallafall fick klart för mig att det är inte omöjligt :)
Dagen började väl inte så vidare, höll på att försova mig. Klockan ringde och jag stängde av den, somnade om. Tur att man har en morgonpigg liten kille som väcker en, annars hade jag nog fortfarande sovit. Är jättetrött, tur att det finns kaffe.
Sen kommer man till dagis och det första man ser är en stor lapp som säger; Magsjuka på avdelningen. Hoppas verkligen att han klarar sig ifrån det denna gången. Orkar inte med mer magsjuka just nu. Finns inget värre.
Nä nu är klockan nio, så snart kommer väl läraren. Dags för mig att sluta.
Ni får ha en fortsatt bra dag.
Kram

Inga kommentarer: