onsdag 25 februari 2009

Minnet är bra men kort =)

Höll på att glömma bort en viktig sak idag. Mindre viktigt för mig men desto viktigare för en annan person, nämligen R. Tjejen är inne på slutspurten nu, idag hade hon examen ,vilket betyder att hon är klar hudterapeut. Ett jättestort GRATTIS från mig. Du ser du lyckades=)
Så sent i eftermiddags var jag på hennes skola och fick en examensbehandling, så skönt. Massage och ansiktsmask, kan det bli bättre. Nä, inte just nu :) Men jag höll på att missa det, vid tjugo över tre kom jag på att jag skulle dit. Det vara bara att dra på sig ett par byxor och springa iväg till spårvagnen. Tur att jag är frisk nu.
Höll på att somna mitt i allting, inte så svårt att göra då det är så gott. Så nu sitter jag här lagomt avslappnad och väntar på att Greys ska börja på tv:n. Och tiden fördriver jag med att försöka luska ut hur våran nya scriptövning ska utföras, men kan väl säga att jag kommer inte så långt. Har inget medflyt i pluggandet just nu, det är väldigt stiljte på den fronten. Det är dags att det vänder. Nu ska jag koka mig en kopp te, det är så kallt i den här lägenheten. Tycker att det är dags för lite sol och värme, vill slippa alla stora och bylsiga kläder nu. Men om man tänker på hur kallt det kan vara i klassrummet så får man väl ta med sig raggsockor och ylletröja för att inte förfrysa till sommaren =)

Kram

Inga kommentarer: