onsdag 3 december 2008

Allför längesen.....

Ja, jag vet ibland är jag helt hopplös på att uppdatera men den senaste tiden har tiden bara runnit iväg. Jag har vaknat på morgonen och helt plötsligt är klockan tio på kvällen, och så står jag där och funderar på vart tiden har försvunnit. Ibland är livet så, man har för mycket att göra att tiden bara försvinner. Har nästan inte suttit vid datorn något, därav den dåliga uppdateringen, men nu är jag tillbaka ytterligare en gång :-) Och nu lovar jag att skärpa mig.
Har inte så jättemycket att berätta, helgen tillbringades hemma hos min faster. Jag och Osiel sov över. Det var jätteskönt att komma hemifrån lite, fastän det är i samma stad och det har varit mysigt att sätta sig vid ett dukat bord, det är man inte bortskämd med. Tack för en trevlig helg ser framemot julen.
En hel massa matlagande har det varit men tyvärr så har jag varit ruskigt dålig på att ta kort men här är några. Ska bättra mig, jag lovar.

Böngratäng med spenat, purjolök och fetaost, tomat- och olivsallad.
Ser inte så gott ut men det var jättegott, ska rota fram recept och lägga in för det är verkligen jättegott.




Ugnsrostade rödbetor och morötter med fetaost och rostade pumpafrön.




Soppa med stark korv, korngryn, skärbönor, stora vita bönor, morötter och pasta.
Nä nu ska jag springa över till min mamma och hämta hem sonen, de har haft lite mormor- och barnbarnstid.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var på tiden :-)