torsdag 4 december 2008

Och dagen blev bättre.....

Precis när jag står och tittar in i kylskåpet, och funderar för fullt på vad jag ska laga för middag idag så ringer telefonen. En röst i andra änden säger; Vill ni komma hemma till mig idag och äta fisk ?, jag var inte sen att tacka ja. En av de bättre sakerna jag gillar är att bli bjuden på middag, alltid lika uppskattat från min sida. Det är alltid roligare att vara många som sitter och äter tillsammans. Eller vad tycker ni ?
Så nu har jag nästan precis kommit hem, Osiel ville sova över, så det fick han göra så nu sitter jag här ensam och bläddrar lite bland kanalerna på tv:n, men som vanligt är det inget att se. Tänkte passa på att sova ut imorgonbitti, en lyx som kommer sällan, det gäller att passa på. Fast om jag känner mig själv rätt så vaknar jag väl klarvaken kl 6 och kan inte somna om, brukar vara så när jag är barnfri.
Kom på att jag helt inne min lycka förut, glömde bort att skriva vad det är för utbildning som jag har kommit in på, jo ser ni, jag ska bli nätverkstekniker. Data, en datanörd ska jag bli ;-)
Och nu kommer jag inte på nåt annat vettigt att skriva så lika bra att låta tangentbordet vara nu innan jag bara skriver en massa ointressant :-)
Ha en helt underbar kväll, nu ska jag koka tecito och kolla igenom några bakböcker.
Abrazo

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!!!