onsdag 10 december 2008

Min ängel

Min ängel, min lilla son. Livet går upp ner, det är mycket som händer nu. Du är ingen liten baby längre. Du är en pojke nu, med en egen liten vilja. Ibland är det tufft och vi har våra dagar med konflikter. Vill inte byta ut något utav det. Varje dag med dig är en gåva. Varje dag lär jag mig något nytt. När du pussar mig hejdå, mitt hjärta längtar mer ändå. Du är alltid lerigast när dagen är slut. Åh, min son då älskar jag dig mer ändå. Dagen slutar alltid med "Sov så gott, ses imorgon, mamma älskar dig" Och du min ängel "ses imorgon, sov så gott, älskar dig" . Sann kärlek. För alltid. Tillsammans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kärleken från en mamma till sitt barn är underbar.
Fint skrivet.

Anonym sa...

Visst är han den gilligaste ungen som finns.
Ses snart kram Raffa