onsdag 17 december 2008

Jag vill inte vara med längre....

Sitter och pluggar för fullt och jag blir inte klokare. Vad var det som fick mig till att söka biologi ?
Jag kan inte ha varit närvarande när jag fyllde i min ansökan, långt ifrån. Jag brukar inte tycka att saker och ting är svårt, utan tvärtom. Gillar att lära mig nya saker men nu har jag verkligen hamnat i något som är över mitt huvud. Fast jag får väl se det ljusa i det hela, kursen är snart slut :-) Och det är sannerligen något att minnas.
På tal om att minnas, jag ska träffa en vän på fredag som jag inte har träffat på flera månader. Ska bli kul att träffa henne igen och höra vad som händer ute i salsavärlden. Det är så tråkigt jag har helt tappat all kontakt med salsan. Och jag saknar den. Väldigt mycket. Ska försöka att börja igen, men man har nog tappat all takt i kroppen, jag kommer att vara som en nybörjare igen :-)
Men ack den som ger sig i första taget.
Nu ska jag sova, klockan tickar på och jag ger upp mina försök att bli professor i biologi för idag. Nya tag imorgon. :-)
Och till er som undrar ifall jag är kär, så är svaret nej. Jag är inte kär i nån, tycker bara att texten är så fin i Me enamora.
Kram

Inga kommentarer: