onsdag 17 december 2008

Med dator igen :-)

Rubriken låter bättre än vad det är i verkligheten. Jag har fått låna min snälla pappas dator i ett par dagar. Tack snälla pappa. Så nu kan jag blogga lite igen, lite inlägg har det blivit fastän jag ingen dator har haft. Jag passar på när jag är hos vänner :-)
Nu när jag har en dator inom hemmets väggar igen, så ska jag plugga och plugga ändå mera. Vill ju inte gärna sitta på julafton och känna pressen över att jag har massor med läxor som väntar. Så nu ska jag för en gångs skull vara smart och plugga massor så julen kan bli lugn och skön. På sistone har jag väl inte gjort eller sagt så smarta saker. Men ibland blir det så, jag menar inget illa :-)
Sitter här med ett leende på läpparna, har en vän som skriver så underbara dikter, om man ändå kunde vara så begåvad som honom. Que bonito :-)
Jag har sagt det förut men säger det igen, du är väldigt duktig.
Nä nu ska den här kvinnan gå och göra lite nytta innan sonen ska hämtas från dagis. Är full med energi idag, var och tränade på förmiddagen. Det var så skönt att komma iväg, har tyvärr legat på latsidan på sistone på träningsfronten. Inte bra.
Ni får ha en fortsatt bra dag.
Kram

Inga kommentarer: