söndag 7 december 2008

En ny bok påbörjad


Har börjat komma in mina gamla banor igen med att läsa. Förut kunde jag hålla på och läsa flera böcker samtidigt, vart jag än gick så fanns det en bok i väskan men nånstans på vägen så försvann läsandet, tråkigt. Men nu så, nu har jag påbörjat denna boken; Livets aviga och räta, en bok full med stickning och syjuntor. Verkar vara lite lagom småsmält, lagom att läsa i sängen innan man ska somna. Boken ska tydligen bli film, men då får man vänta ända tills 2010, ska bli intressant att se. Så nu får jag se om boken kan väcka min inspiration till liv igen, vill så gärna virka en mormorsfilt till mitt sovrum. Har en klar ide i mitt huvud :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

får jag låna den boken när du är klar med den eller snare när jag är klar med skolan..
Har hört att den är jättebra
sov gott kram Raffa