tisdag 18 november 2008

Tillbaka :-)

Nu är jag tillbaka från sjukdomar och annat. Så ja jag hade rätt när jag trodde att jag skulle bli sjuk, det slog ner som en bomb på morgonen när jag vaknade. Sov i nästan 2 dygn, men det var nog det jag behövde. Känner mig lite piggare men inte helt alert. Men det kommer.
Var ute en sväng i lördags med min mamma, vi gick på cafe. Åt lite gott och drack en stor caffe latte. Det var längesen. Vi tog även en sväng till Liseberg och deras julmarknad, det är så mysigt, om det ändå kunde komma lite snö också. För julkänslans skull. Annars får det gärna vara varmt och soligt, drömmer mig bort till Spanien :-)
Vi hade en mysig dag tillsammans, skönt att bara vara hon och jag. Det händer inte så ofta.
Mina tankar denna dagen går till Micke med familj.
Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så jättemycket. Det är skönt att veta att det finns så mycket folk som tänker på en. Som vanligt så är Javi i centrum för det. Han är just nu som en bror...

Tyvärr finns det inte mycket att göra mer än att vänta.

Kram och TACK igen,

Micke & Eva

Anonym sa...

Jag är helt oskyldig ju...

Anonym sa...

Tusen tack för alla fina kommentarer du skriver till mig de värmer gott vid hjärtat! Ha de bra kramar Emelie (emelieparstam.blogg.se

Anonym sa...

Where are u? I didnt see you in MSN for the last week..

Hope everything is ok...

Maria

Anonym sa...

Vart tog du vägen?

Anonym sa...

I do believe you forgot how to write. Do you want me to apply for a training for you? One day more qithout news and you really are in deep s...t :-)

You better move your fingers young lady