tisdag 28 oktober 2008

Vackert höstväder....


Det är ett väldigt fint väder ute idag, solen skiner och man mår så bra. Jag älskar soliga höstdagar, då är det väldigt skönt att gå ut på en långpromenad. Jag ska bara plugga undan dagens skörd av läxor och sen blir det en promenad till dagis och hämta hem Osiel. Han ska få följa med mig på föräldrakursen ikväll. De har barnpassning så det ska nog funka. Det är tredje gången idag, det betyder att det är sista gången vi ska gå igenom temat lek. Vi har olika teman som vi ska gå igenom under kursens gång. Intressant.
Igår var han ledig från dagis, de hade studiedag. Så vi var på stan och hälsade på Raffaella på hennes skola. Träffade mormor och blev bjudna på fika. Sen åkte vi hem till mormor och lagade middag. Det var jätteskönt med en heldag tillsammans. Nä nu ska jag sätta mig med läxorna, klockan tickar på.
Kram

Inga kommentarer: