måndag 20 oktober 2008

Helgen

I Fredags var det fotodags på dagis. Ska bli intressant att se korten sen, måste bara komma ihåg att skicka in lappen. Är så snurrig ibland.
Och i Lördags var vi hem till min faster. Det är så skönt att komma ut dit, jättetyst och stilla, och inte blir det sämre av att hon är väldigt duktig på att laga mat. För dagen så blev det fiskgratäng, så gott. Och vi, både jag och sonen älskar fisk, finns inget godare. Och det vet hon om. Tack så mycket till er båda, det var väldigt trevligt, som vanligt. Vi kommer snart över igen.

Det har inte hänt så mycket mer under helgen, igår så var jag och Osiels gudmor ut till 421, köpcentret i Högsbo lr om det är Sisjön. Jag behövde byta ett par skor som jag fått.
Resten av helgen har jag suttit med näsan i skolböckerna, ibland undrar jag vad jag har gett mig in på, men vad gör man. Man behöver en bra utbildning. Så det är bara att slita på. Och på tal om det, nu väntar böckerna på mig. Så ni får ha en fortsatt bra dag.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

nu gör du mig nyfiken. :) tack för att du ger mig ett leende av dina kommentarer! kram