onsdag 22 oktober 2008

Orkar inte med allt....


Idag är jag lite nere, det är för mycket störningsmoment just nu. På grund av allt detta så får jag inte gjort det jag måste ha gjort, för mycket energi går åt. Varför kan inte vissa människor fatta när det är nog ? När man inte orka höra mera, när man bara vill ha lugn och ro. Inget annat. Eller det skulle kanske bli bättre om jag bara kunde lära mig att vara tyst, men jag kan inte vara tyst när någon säger en massa lögner rakt upp i ansiktet på mig. Sånt gillar jag inte. Tänk om man bara kunde börja om med allt, vad enkelt det hade varit.
Jag är så förbannad just nu, det kokar i mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Här Kommer dagens första kram.

Det ordnar sig!

KRAM

Anonym sa...

Då tycker jag att en kram från mig är också bra att ha.

Kram, Kollabönan

Anonym sa...

Big Kram..or whatever

/Mariquilla

Anonym sa...

Tackar så mycket för era kramar, det värmde.

Thanks for the kram.