onsdag 29 oktober 2008

Dagens....

Idag är det 10 år sen, vad tiden har gått fort. Just nu går det ett fackeltåg här i Göteborg till minne utav brandkatastrofen som tog 63 unga människors liv. Jag skulle ha gått med men jag är förkyld. Så jag stannar hemma. Men ni är alla i mitt minne idag. RIP.
Annars har dagen varit lugn, har suttit vid datorn och försökt plugga men har haft sån huvudvärk. Hur lätt är det att koncentrera sig då ? Mår pyton, känns verkligen att jag är på väg att bli sjuk. Har inte tid med det. Men en liten stund har jag varit ute.Var till MAXI idag, det var nyinvigning här hemma. Har nog aldrig sett så mycket folk i hela mitt liv. En riktig cirkus. Folk precis överallt och köer på 30 m. Inte riktigt klokt. Hade helt glömt bort detta, hade jag kommit ihåg det så hade jag stannat hemma. Men Rosa var smart och handlade med scanner så det är bara att packa sina varor och betala. Snabbt och smidigt. Rekommenderas. Ska nog registrera mig nån dag. Slippa stå i kö, vad skönt.
Dagen har jag tillbringat hemma hos Rosa och Rafael, och här blir jag kvar några dagar. Vi bor hemma hos dem just nu, då min lägenhet är en arbetsplats för tillfället. De håller på och lagar avloppsrören, med nån sorts plast. Och den luktar starkt, inget jag vill bo i.
Hoppas ni tyckte om korten jag la in tidigare idag. Ni är många som har klagat på mig att jag aldrig lägger in kort. Så nu har jag tagit mig kragen och lyssnat på er. Mer kort kommer.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

var det nyinvigning ???
Trodde att det var invigt förlängesen....

Raffa