fredag 31 oktober 2008

Fortfarande hemifrån...

Nu börjar jag att sakna min lägenhet och framförallt min säng. Gillar inte att sova borta. Men vad gör man. Var in i lägenheten lite snabbt igårkväll och det luktade inte gott. En stark lukt, vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara det, den måste upplevas. Så ja det blir till att leva i kappsäck ett tag till.
En vän till mig ska tydligen till Hasseludden ihelgen. Du får ha en jättebra vistelse där, passa på att vila upp dig ordentligt nu. Nästa vecka smäller det :-)
Nä nu ska jag sätta mig och skriva en planeringsrapport. Har ett stort fördjupningsarbete framför mig om min rapport blir godkänd, annars får jag göra om den. Hoppas den blir godkänd.
Ni får ha en bra dag.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir att vila och ta det lungt..men inte så mkt heller..

Nästa vecka smäller det ja..länge sedan jag såg en kommentar från dig i min blogg..hehe

Kram, J