söndag 26 oktober 2008

Gamla minnen kommer åter....

På Onsdag är det 10 år sen brandkatastrofen här i Göteborg. Satt ikväll och tittade på Kalla fakta, det handlade om just detta. Alla minnen kom åter. Och med minnena kom tårarna, fortfarande efter 10 år så är det så sorgligt. Jag hörde att det ska vara ett fackeltåg på Onsdag, så det blir till att ta sig in till stan. Det är det minsta man kan göra på års-dagen.
Annars idag så har jag byggt tågbana med Osiel, favoritgörat och vi har varit i skogen, plockat svamp och hälsat på hästar. Inte långt ifrån där jag bor ligger det ett stall, och tydligen så har de något som heter knatteridning på Söndagar. Osiel ville så gärna gå dit, så nu vet jag vad jag ska göra vissa Söndagar. Jag ska vara i stallet med Osiel. Ska bli så roligt, har verkligen saknat det. När jag var yngre var jag väldigt ofta i stallet, uppvuxen på landet som jag är.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

javisst kommer minne tillbaka, kan inte fatta att det har gått 10 år tiden flyger iväg...