lördag 25 oktober 2008

Dagens....

Har varit i stan och fikat med min mamma, sonen har varit ute på andra äventyr. Efter fikat blev det en stund på biblioteket, det börjar att kännas som mitt andra hem, men ett bra andra hem. Där får jag saker gjorda, men vad jag saknar en bärbar dator. Vad mycket enklare det hade blivit med pluggandet, men just nu, så som det ser ut så får jag vänta ett tag. Men det är som dom säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Är lite sugen på en Dell, då jag redan har en Dell hemma. Är väldigt nöjd med min. Och de snygga fägerna de har skaffat sig, jo jag vet man ska inte köpa en dator för en färgs skull, men den verkar helt ok det lilla jag har läst. Kommer inte att luska så mycket mer just nu, då det ändå inte är aktuellt. Men vad snygg den bruna verkar vara, mörkt brun, som choklad. Nu när vi ändå kom in på choklad, ikväll har Osiel och jag bakat brownies. De är så goda, för goda. Om ni är sugna så finns receptet inne på min matblogg. Länk finns längre ner på sidan. Min bästa sak att göra när jag är ledsen, det är att baka. Då slappnar jag av och blir lugn igen.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och titta på CSI Miami.
Ha det så bra.
Kram

Inga kommentarer: