fredag 17 oktober 2008

Tentor och tentor

Det är vad mitt liv består utav just nu. Igår fick jag äntligen klar min tenta som handlade om hormon - och nervsystemet. Och nu, ja snart ska jag sätta mig och skriva klart min labrapport. Har ingen aning om vad jag ska skriva. Det är helt tomt i huvudet. Ledsen att det inte händer så mycket här just nu men tiden är knapp för allt som ska göras och då ligger tyvärr bloggen lite i skymundan.

Tests, that is what my life is about right know. Yesterday I finally got finished my test in the hormon- and nervsystem. And now, soon, I must sit down a do my labraport finished. I have no idea what I will write, it is empty in my head. I´m sorry that is not happening so much in the blogg right know, but there is many things to do and the blogg is not a priority.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry if i was forced to leave before. I will logg in soon again.

Big Kram, Maria

Anonym sa...

I started to write in my blogg again.

http://marcarr82.blogspot.com/

Maria