onsdag 4 mars 2009

Vetelängder....

Nu är det kväll. Ol sover och jag tänkte sätta mig och kolla lite på scripten som vi har gått igenom. Kanske kan jag snappa upp något inför imorgon. Det är ingen ide att stressa upp sig över provet, ena den klarar jag det eller så klarar jag det inte. Finns inte så många andra alternativ.
Tur att det finns omprov :)
Sitter just nu och väntar på att mina vetelängder ska bli klara i ugnen. Har varit en jobbig dag, så som vanligt när det är jobbigt så bakar jag. Problemet är bara att jag vet inte vart jag ska göra av allting som jag bakar. Funderar på om jag kan ta med mig det till skolan. Finns väl alltid någon som äter upp det. Nu när jag nämner skolan, glömde helt bort och fråga min lärare en sak idag, och nu verkar han vara som bortblåst :)
Varför är det alltid så att när man behöver få tag i en person så är de som bortblåsta. Fast det är klart, han måste ju ha ett privatliv han med. Vet inte om jag hade tyckt att det hade varit så skoj om min ev sambo hade suttit framför datorn hela kvällarna : )
Nä nu ska jag återgå till mina vetelängder och script.
Ni får ha en bra kväll.
Kram

Inga kommentarer: