torsdag 19 mars 2009

Är så dålig på detta...:)

Ja det är bara att inse, jag har blivit en väldigt dålig bloggare på sista tiden. Jag tillbringar den mesta av min vakna tid vid en dator men jag kommer mig aldrig för att uppdatera här inne.
Det händer saker precis hela tiden. Varje dag är det något nytt :)

Hehe, en person har fångat mitt intresse. Det är väl både bra och dåligt. Bra för att det är på tiden att någon kan fånga mitt intresse igen, och skämt åsido, gränsen till att dra täcket över huvudet och aldrig se till en karl igen den var inte långt borta. Men se vad som kan hända när man minst anar det.

En annan glad eller det kanske är bättre att skriva skön sak är det snart är vår. Det är så skönt nu, solen lyser och livet känns på en gång så mycket bättre. Jag går omkring med ett fånigt leende på läpparna mest hela tiden. Mmmm, livet är härligt just nu. Fast nu ser jag att det är dags för mig att dra mig härifrån, ja jag sitter fortfarande i skolan. Klockan tickar på och jag tänkte ta mig till gymmet innan det är dags att åka hem. Har äntligen kommit igång med träningen på allvar. Nu måste jag komma iväg några ggr i veckan, så skönt.
Ni får ha en underbar eftermiddag så kanske, bara kanske skriver jag något mer ikväll. För nu kommer ni väl bombardera mig med frågor om vem det är som har fångat mitt intresse. Men se den här munnen kommer inte att säga ett ord. :)
Kram

Inga kommentarer: