söndag 8 mars 2009

Ja se det snöar......

Snön faller ner. Trodde att den här tiden var förbi, men tji fick jag. Vädret är verkligen lurt här nere i den södra delen av landet. Det kunde gärna har varit lite kallare idag om det ändå skulle snöa för nu är det bara slask ute.

Gårdagen tillbringades som sagt i Tuve. Hade jättetrevligt, med allt från pizzabakning, busiga barn med väldigt mycket bus i blickarna :), biokväll med Aristocats, ostbågar och trötta barn, vin med Wii-spelande. Ja det var en skön lördag i goda vänners sällskap. Men stackars K, kan inte vara roligt och sitta och lyssna på oss tjejer. Fick mig en rejäl pik igår =) Förstår inte vad det är med alla i min närhet. Varför är det så viktigt för er att jag ska träffa någon igen, det är ju inte så att jag är olycklig över det. Men visst ibland förstår jag er.
Ni får ha en bra dag i slasket.
Kram

Inga kommentarer: