tisdag 29 januari 2008

Jag skäms


Ja här startar man en blogg och så är man så dålig på att uppdatera den. Inte min mening, livet har varit lite upp och ner på sistone. Många funderingar på saker och ting. Praktiken har tagit sin tid och skolan sin. Har kommit fram till att det är svårt att sitta på skolbänken igen efter så många år, rutinerna finns inte där. Men det blir bättre det vet jag. Än så länge funkar det bra och jag vet att det kommer att fortsätta i samma anda. Är man envis så är man.

Gör min sista dag på praktiken på Torsdag, dags att prova sina vingar inom ett annat företag. Det har varit jätteroligt och jag har lärt mig massor av bra och nyttiga saker som jag kommer att ha stor nytta utav, men som sagt dags för nåt nytt. Lika bra att ta chansen nu när den finns. Så nästa vecka på Torsdag är det dags för intervju på ett annat företag. Önska mig lycka till. Hoppas att det är bra för chansen till att utvecklas är bra. Väldigt bra.

Och baletten förra veckan var bra, inget extra men bra. Nu sitter jag och funderar på vad det blir nästa gång. Låter lockande med MacBeth, men vi får se. Jag återkommer.

Men nu är det dags för mig att sova, är så trött. Sömnen har inte varit den bästa på sistone men så är det ibland.
Och jag lovar att bli duktigare på att uppdatera här inne.

1 kommentar:

Raffa sa...

lycka till på interjuvn, tror det kommer gå finfint....