onsdag 30 januari 2008

En seg dag

Har inte fått mycket gjort idag inte. Suttit vid datorn halva dagen och letat information om högskolan. Inte trodde jag att jag skulle läsa vid högskolan men se vad saker och ting ändras. Så nu gäller det att studera flitigt så jag får de betygen som jag behöver. Kommer inte att säga något än om vad det är jag funderar på, för som alla vet, som känner mig, så kan saker och ting ändras i mitt liv.

Har tyvärr varit tvungen att ge upp mina konditordrömmar pga av att min handled inte klarar av det. Känns konstigt då det var så självklart bara för ett tag sen. Hade fått in min fot på ett välrennomerat företag och det gick väldigt bra. Men vad gör man när kroppen säger stopp. Men min passion för att baka den kommer aldrig att försvinna.

Nä nu ska jag gå och bada sonen och sen är det sängen för honom och läsa för mig som gäller.


Inga kommentarer: