onsdag 9 januari 2008

En skön dag


Dagen har varit riktigt bra idag. Jobbet går bättre och bättre för var dag som går och det känns så rätt. I början var jag så nervös om jag skulle klara det, en helt ny värld uppenbarade sig för mig. Och osäkerheten var stor. Det har varit kämpigt men det kanske inte är konstigt då jag innan har jobbat inom samma företag i 12 år och helt plötsligt så ska man jobba inom ett helt nytt område utan någon som helst erfarenhet. Men det går bra. Känns så skönt.


Idag gjorde vi så goda, ja vad ska man kalla dem. Godbitar kanske, för goda är de.

De innehåller tryffel, marsipan och är doppade i mörk choklad. Jättegott. Bild ser ni här brevid.


Men nu ska jag snart gå och sova, är jättetrött.
Fast jag trodde att en viss person skulle vara online på msn, men han är inte där. På sätt och vis är det skönt för han behöver komma ifrån lite och umgås med sina vänner. Vilket jag hoppas att han gör ikväll.
Men nu är det slutbloggat för den här gången, ska gå och äta kvällsfika med sonen och sen är det dags för honom att sova. Ha det så bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill ha med ta ner nästa vecka tack!