måndag 4 februari 2008

Lite tankar

Varför är det så att vissa dagar så snurrar tankarna i huvudet och man får ingen ordning på dem. Det går inte att sortera dem.
Idag är en sån dag, sitter här med mina läxor och kommer ingen vart. Så nu åker jag till gymmet istället. Brukar lösa det mesta att bara gå och gå på bandet. Varför en psykolog när det finns gåband ? Nä skämt å sido psykologer är bra att ha. Utan dem hade nog inte i mitt liv varit så bra som det är idag.


Många gånger i livet så står man inför val som kan förändra ens liv på många sätt. Just nu i mitt liv så är det så. Och jag vet inte vad jag ska göra. Det är nog därför som jag är lite seg idag, frågorna hopar sig och jag funderar. Men av erfarenhet så vet jag att fundera för mycket över något det löser inget. Ibland är det bättre att bara vänta och se.
Mm, det är nog så jag ska lösa detta. Förstår om det är lite frustrerande för er att jag inte säger vad det handlar om, men vänta bara lite. Ha tålamod. En dag kommer jag att säga det.

Under tiden delar jag mitt liv med Alejandro Sanz, den mannen och hans röst, det kan lösa det mesta.

Un beso, Maria

Inga kommentarer: